دوستت دارم

تقدیم به بهترینم

دوستت دارم

 

 

میخواهم از تو بگویم بی انکه در جست وجوی قافیه باشم

و بی انکه حتی در جست وجوی واژه ها باشم

در این شب ها که گویند عزیزترین شب های خداست میخواهم از تو بگویم

از تو که عاشقانه دوستت دارم و میدانم که دوستم داری

با ساده ترین کلمات همراه با همین اشکی که دارد میغلتد و فرو میافتد

میخواهم بگویم دوستت دارم

امشب نه میخواهم برایت از اسمان خورشید بیاورم

نه میخواهم ستاره ها را برایت بچینم

میخواهم به شهر ارزو ها و رویا ها بروم و

فقط ساده و با صداقت همراه با شاهدی صادق از اعماق جانی سوخته

با چشمانی بارانی میخواهم بگویم دوستت دارم و میخواهم بگویم این نه سخنی است که تنها بر زبان اید  بلکه

من تقدس عشقت را بر کرامت وجودم نشانده ام

و اگر سراسر وجودم زبان باشد یکسره خواهد گفت

           دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,ساعت18:10توسط پریناز |